Ondersteuning bij uw klacht

Wanneer je niet tevreden bent over de ondersteuning die je vanuit Siem krijgt en het lukt niet om dit met de medewerker/teamleider op te lossen, dan is het mogelijk om ondersteuning te vragen van de cliëntvertrouwenspersoon en/of klachtencoördinator. Vul je gegevens hiernaast in en er wordt contact met je opgenomen. Dit kan enkele werkdagen duren.

Heb je een vraag of wil je iets kwijt? Bel dan onderstaand telefoonnummer of vul dan het contactformulier in en we nemen contact met je op.

Je gegevens

Je naam(Vereist)
Ik dien een klacht in voor(Vereist)
Toestemming(Vereist)
Toestemming(Vereist) Ik geef toestemming om mijn persoonlijke gegevens te gebruiken voor het verwerken van mijn verzoek. Ik begrijp dat mijn gegevens vertrouwelijk zullen worden behandeld en niet met derden worden gedeeld, tenzij dit nodig is om aan mijn verzoek te voldoen.

(na verzending ontvang je een kopie van het formulier als bevestiging)